8.07.2009

- Аз някой ден ще съм сам на една яхта, Анастасия. Аз някой ден ще съм скъсал със Системата, ще съм си купил яхта и ще съм отплувал завинаги. Представи си ме, Анастасия, на кормилото на малката ми яхта. С коктейлче в едната ръка и коз в другата. Сам в южното море, поря водите между мусоните на Панама и пасатите на Бразилия, в синия Океан, равен на тепсия.
- Ти, Алексей, някой ден ще си сам на едно бюро в една банка, ето какво ще си. Точно както си сега. Пак добре, че малка яхта си представяш, а не огромна и свръхлуксозна. Но както и да е, ти специално яхта няма да имаш никаква, помни ми думите.

Ще имаш бюро и после - гроб.

2 коментара:

purpleisdead каза...

Мноооооооого силен, много много. И не само заради думите. На едно място събрани две от любимите ми имена, които винаги ме е било страх да използвам. Мноооого силно!!!

Симо каза...

Е, яхтата не е проблем стига поне коз да има...