1.27.2008

make some tea, basstard.


9 коментара:

1800 каза...

:D
Това ми напомни за една случка от седми клас. Един съученик пише задачите по биология на негов приятел, който седи и играе карти на съседния чин. Идва даскалката и възмутено "Ама Павката не е длъжен да ти пише и твоите задачи!!!" А той отвръща "А, екстра му е, нека пише" и в този момент се обръща към Павката, който заслушан в разговора е спрял да пише и "Не се мотай! Решавай, животно такова!"...

Калан Амнел каза...

гледай closer.

а твоята история ми напомня за разказ на сестра ми, в който има една девойка и един младеж, които са отишли на купон. на който купон тя нещо го реди и му приказва, а момичето в съседство до тях възкликва:
- ооо, мъж под чехъл!
девойката:
- нее, той не е мъж под чехъл, не е мъж под чехъл! - бута го припряно. - кажи, че не си мъж под чехъл!

Анонимен каза...

ахахахах
А НА МЕН ми напомни на един път френд получи шестица по химия и бягаше бясно от радост по коридора и пяна му излизаше от устата отвори се врата на класна стая и се смачкаха с едно невинно излизащо момиче от час ,и той й вика:
-кво се буташ маа кучко???

като се замисля бях аз
..момчето разбира се

aaa каза...

браво, Янко :) Изключителен характер :)))

Анонимен каза...

благодаря!трудно беше да изкараш шестица по химия тогава,бях ученолюбиво и добро дете

Анонимен каза...

btw карменс имаш ли си гадже?

aaa каза...

това няма връзка с химията :)нито с поста на Тина ;)

Анонимен каза...

има..известна,но все пак да пренесем разговра на по-подходяща почва,защото усещам как Тина каквато е необуздана и звяр ще ни гони докато не ни хване и ни бие с тръстика на голо,докато пияна не започне да се сипе от устата й от кеффффф....
да кажем да те адна в скайп или icq?

Анонимен каза...

пяна*
но не знам може й да е пияна,каквато я знам..майкооо
е какво ще кажеш?